حمل و نقل

خادمی از آخرین مراحل اجرایی بلندترین آزادراه کشور خبر داد

معاون وزیر راه و شهرسازی: عملیات اجرایی در آزادراه اصفهان –  شیراز به عنوان بلندترین آزادراه کشور که مبدا و مقصد را به صورت ممتد و پیوسته به یکدیگر متصل می‌کند با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد به مراحل پایانی کار رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی صبح امروز در سفر به استان اصفهان و بازدید از زیرساخت های حمل و نقل این استان از آخرین مراحل اجرایی آزادراه اصفهان_شیراز بازدید کرد و گفت: این آزادراه به عنوان بلندترین پروژه آزادراهی کشور در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون در علایم ایمنی و تابلوهای مسیر آماده شده و بخشی از آنها نصب شده است. نصب نیوجرسی ها و خط کشی به اتمام رسیده است
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه بعد از حضور وزیر راه و شهرسازی و اولویت بندی های صورت گرفته پیشرفت خوبی در پروژه حاصل شده است و با رفع موانع عملیات سرعت گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور ۱۵۰۰ نفر نیروی انسانی در ۵۰ جبهه کاری بیان داشت: این آزادراه ضمن کاهش ۱۳۸ کیلومتر از مسیر نسبت به محور موجود موجب افزایش ایمنی و توسعه صنعت گردشگری در دو مرکز فرهنگی کشور در استان فارس و اصفهان می شود.
وی اظهار امیدواری کرد: این آزادراه تا پایان تابستان تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

مطـالب مرتبـط

Back to top button