حمل و نقل

کادرسازی باعث ایجاد نوآوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها است

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم تودیع و معارفه معاونت عملیات هوانوردی با بیان اینکه چرخش مدیریتی، اقدامی آگاهانه برای کادرسازی و استفاده از ظرفیت‌هاست، گفت: امیدواریم این چرخش مدیریتی باعث ایجاد نوآوری در عملیات هوانوردی شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در مراسم تودیع و معارفه معاونت عملیات هوانوردی این شرکت کاپیتان نخجوانی با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی و فنی مسعود نیکبخت، معاون پیشین عملیات هوانوردی، اظهارداشت: این تغییر مدیریتی فقط یک چرخش مدیریتی سازنده، عادی و طبیعی است که در حیات اداری کشور وجود دارد و برای زمینه‌سازی به منظور کادرسازی و استفاده از ظرفیت‌های نسل‌های بعدی به صورت کاملاً آگاهانه صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که نیکبخت فردی متعهد و متخصص در حوزه عملیات هوانوردی است، افزود: ایشان منشأ خدمات خوبی در بخش هوایی به ویژه عملیات هوانوردی بوده‌اند؛ و ما می‌خواهیم تا به عنوان مشاور حوزه عملیات هوانوردی همچنان در کنار ما باشد تا بتواینم از ظرفیت‌های کارشناسی ایشان بهره ببریم.

کاپیتان نخجوانی با اشاره به استرس و اضطراب بسیار بالایی که در ذات کار در حوزه عملیات هوانوردی وجود دارد، گفت: از ایشان به دلیل فعالیت در بخش عملیات هوانوردی که بخشی بسیار پرمسئولیت و پرمخاطره همراه با اضطراب و دلشوره شبانه‌روزی بدون انقطاع زمانی است، تشکر می‌کنم. چنین مسئولیتی باعث می‌شود حتی خانواده یک مدیر نیز آسیب ببینند چون نگرانی و دغدغه در ذات این مسئولیت وجود دارد.

وی ادامه داد: نیکبخت به عنوان یک انسان با غیرت و با احساس مسئولیت بالا،  تمامی زندگی خودش را فدای کار کرد و از این بابت هرگز کم نگذاشت. لذا صمیمانه از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنیم و قدردان زحمات ایشان هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین در ادامه ضمن معرفی محمد الهی‌نیا، به عنوان معاون جدید عملیات هوانوردی اظهار امیدواری کرد: این چرخش مدیریتی باعث ایجاد نوآوری در عملیات هوانوردی شود و ما شاهد دستاوردهای نوینی در این حوزه باشیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای الهی‌نیا، به وی  توصیه کرد، همواره از نظر کارشناسان و سایر همکاران به ویژه مهندس نیکبخت بهره‌مند شوند تا تصمیماتشان متضمن نتایج تخصصی باشد.

وی ادامه داد: حقیقت این است که مسئولیت در این حوزه کار بسیار سنگینی است. البته ایشان در مهرآباد نیز در همین حوزه درگیر بوده‌اند و کار می‌کرده‌اند و از نزدیک تمامی موضوعات را احساس کرده‌اند. امیدوارم با روحیه‌ای که در ایشان سراغ داریم، حوزه عملیات هوانوردی شرکت نیز متحول شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن ابراز خوشحالی از وجود فضای صمیمی و عاطفی در میان مسئولان شرکت، اظهار کرد: باعث خرسندی است که در کنار چنین همکارانی هستم.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button