حمل و نقل

جزییات اجرای عملیات زمستانی در فرودگاههای کشور

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اجرای عملیات موفق زمستانی نشان‌دهنده عملکرد دقیق فرودگاه‌ها در سطح کشور است اما باید توجه داشته باشیم که اجرای موفق عملیات، نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق است.

به ‌گزارش پایگاه خبری حمل نقل ایران به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی، کاپیتان رضا نخجوانی در کارگاه آموزشی عملیات زمستانی که به میزبانی فرودگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و درست از رخدادها در عملیات زمستانی از شکل‌گیری بحران‌ها جلوگیری کرده و سبب متقاعد‌سازی بهتر مسئولان و مردم خواهد شد.

وی ضمن اشاره به امکانات و تجهیزات موجود در سطح کشور به‌منظور بکارگیری در عملیات زمستانی خاطرنشان کرد: ما می توانیم با اطلاع‌رسانی از رخداد‌ها، از طریق رادیو و تلویزیون و رسانه‌های محلی از وقوع بحران پیشگیری کنیم. در عملیات موفق اربعین نیز تجربه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌لحظه را مشاهده کردیم که سبب عدم تجمع مسافران در فرودگاه‌ها و افزایش رضایتمندی میان زائران شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی عملیات زمستانی اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط قوت برگزاری این کارگاه آموزشی انتقال تجربه و ارائه آموزش‌های کاربردی است که سبب ارتقای سطح آموزش و حرفه‌ای‌گری میان مسئولان و عوامل اجرایی عملیات زمستانی خواهد شد.

کاپیتان نخجوانی تصریح کرد: می‌بایست پس از اتمام عملیات زمستانی بلافاصله، کار ارزیابی عوامل و اقدامات در سطح فرودگاه‌های کشور انجام شده و نقاط قوت و ضعف برای سال آینده نیز استخراج و مشکلات ریشه‌یابی شود تا بهترین عملکرد و خدمات را همواره به مردم ارائه دهیم.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button