حمل و نقل

بانک مسکن و سازمان بنادر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بانک مسکن با امضای تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه با سازمان بنادر و دریانوردی، از توسعه ناوگان دریانوردی کشور از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر حمایت مالی می‌کند.

به گزارش پایگاه حمل ونقل ایران به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ، به موجب این تفاهم‌نامه که به امضای سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسید؛ بانک مسکن به سازمان بنادر جهت توسعه زیر بخش‌های مختلف اقتصاد دریایی و بندری تسهیلات پرداخت می‌کند.

دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن همزمان با امضای این تفاهم‌نامه، با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های  وزارت‌خانه برای پیشبرد اهداف به ویژه افزایش تولید در کشور گفت: بانک مسکن، بانک عامل وزارت‌خانه محسوب می‌شود و در انجام مسئولیت‌های مترتب بر این نهاد اعم از حوزه ریلی، دریا، مسکن و … حضور فعالی خواهد داشت.

صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز گفت: تفاهم‌نامه با بانک مسکن در رابطه با وجوه اداره شده همزمان با ابلاغ مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توسعه سیاست‌های دریامحور به امضا رسید.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button