حمل و نقل

شرکت رجا به مناسبت روز حمل‌و‌نقل مسابقه کتاب‌خوانی برگزار می‌کند

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه مصادف با روز حمل و نقل و به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه، مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع «صنعت حمل و نقل ریلی» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی شرکت رجا، عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا با بیان این خبر گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۲ با مطالعه‌ کتابچه‌ا‌‌ی که در وب‌سایت رجا به نشانی www.raja.ir     بارگذاری می‌شود، پرسش‌نامه مربوطه را تکمیل کنند.

علیرضا علی‌سلیمانی با اشاره به این‌که شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، افزود: هر فرد می‌تواند  فقط یک‌بار در این مسابقه شرکت کند.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص جوایز این مسابقه اعلام کرد: در پایان به چهار نفر از افرادی که به تمامی سؤالات پاسخ درست داده‌اند به قید قرعه دو عدد بلیت رایگان در مسیر و قطار دلخواه با اعتبار زمانی تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ اعطا می‌شود.

وی عنوان کرد: هم‌و‌طنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ساعت حرکت و سایر اطلاعات مرتبط با سفر با قطارهای رجا می‌توانند از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی تماس حاصل کرده یا به سایت این شرکت به نشانیwww.raja.ir  مراجعه کنند.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button