حمل و نقل

ایران در شاهراه حمل ونقل اروپا و آسیا باید از این ظرفیت به خوبی استفاه کند

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران در شاهراه کریدوهای حمل و نقل اروپا و آسیا قرار گرفته و با توسعه زیرساختهای مورد نیاز ایران باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، شهریار افندی زاده در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای ۲۵۰۰ کیلومتر مرزهای آبی ، ۶۵۰۰ کیلومتر مرز خشکی و با ۱۳کشور همسایه است و این شرایط خوبی را برای توسعه حمل ونقل کشور و ترانزیت به وجود آورده است.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ایران به عنوان ایران راه هم به عنوان راه است و هم به عنوان راهکار و این می تواند تجارت را در منطقه بیش از پیش فعال کند.

افندی زاده بیان کرد: تجارت نیازمند کریدورهای اقتصادی است و مراکز توزیع و لجستیک در بهره وری توزیع می تواند به خوبی ایفای نقش کند.

وی بر استفاده از تکنولوژی های جدید در حوزه حمل ونقل تاکید کرد و افزود: حمل و نقل روزانه با مردم کار دارد و در این نمایشگاه ۳۱۶ شرکت دولتی و خصوصی، ۸۵ شرکت دانش بنیان آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار داده اند.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button