شهرسازی و عمران

استفاده از دانش روز در حوزه ساخت وساز نیازمند ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه است

دبیر سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران گفت: برای اجرایی شدن دانش و مقررات روز جهان در حوزه ساخت و  ساز کشور ارتباط صنعت و دانشگاه بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت و معدن ایران، دکتر ایرج گلابتونچی در بیست و ششمین همایش ملی سالیانه انجمن علمی بین‌المللی بتن آمریکا ACIc – شاخه ایران و کنفرانس ملی بتن و زلزله مرکز تحقیقات بتن ( متب) و جشنواره ملی بتن و زلزله افزود: برگزاری جشنواره ملی بتن و زلزله را با حضور اساتید و اندیشمندان و دانشجویان کشور را باید با فال نیک گرفت و در این راستا نباید تلاش های شخصیت های برجسته علمی و اجرایی کشور دا از جمله  دکتر نورزاد و مهندس احمدوند را نادیده گرفت.

وی اظهار داشت: خوشبختانه سندیکای شرکت های ساختمانی کشور به عنوان یک تشکل بخش خصوصی امسال در کنار برگزاری این همایش قرار گرفت و برگزاری آن در پارلمان بخش خصوصی مفهوم خوبی برای ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه است .

وی تاکید کرد که سندیکای شرکت های ساختمانی ایران از برگزاری این کنفرانس و جشنواره ملی بتن و زلزله همواره حمایت خواهد کرد و سندیکای شرکت های ساختمانی به عنوان نماینده تشکل های بخش خصوصی در کنار برگزار کنندگان خواهد بود.

دبیر سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران بیان کرد: ارائه مطالب ارزنده و معرفی سازه های برتر و مسابقات دانشجویی در این کنفرانس و همایش نشان از بهره مندی شرکت کنندگان از این جشنواره است و برای همه دست اندرکاران برگزاری جشنواره ملی بتن و زلزله آرزوی موفقیت در عرصه های مختلف صنعتی و حوزه ساخت وساز در کشور داریم.

بیست و ششمین همایش ملی سالیانه انجمن علمی بین المللی بتن ACI   – شاخه ایران و کنفرانس ملی بتن و زلزله، مرکز تحقیقات بتن ایران با حضور اساتید، متخصصان، دانشجویان و کارشناسان صنعت ساخت وساز کشور روزهای پنجم و ششم دی ماه سال جاری در اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.

بررسی مزیت‌های استفاده از فن ورزان در حوزه ساخت و ساز کشور، نقش حکمرانی جامعه در چهارچوب همکاری‌های صنعت و دانشگاه، نقش مدیریت سیستم رهبری تحول آفرین، بررسی راهکارهای ساخت سازه‌های بتنی با دوام و مقاوم در برابر زلزله، اجرای نظام بازرسی و نظارت بر کنترل فرایند تولید بتن‌های آماده، بررسی نقش افزودنی‌ها در بتن و ساخت و سازهای بتنی سبز، بررسی مزیت‌های استفاده از رویه بتنی در جاده‌ها، خیابان‌ها و پیاده‌روها و استفاده از فناوری‌های نوظهور در بتن و سیمان و تحول در فناوری ساخت و سازهای بتنی از مهم‌ترین محورهای برگزاری بیست و ششمین همایش ملی سالیانه انجمن علمی بین المللی ACI  شاخه ایران و کنفرانس ملی بتن و زلزله است.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button