شهرسازی و عمران

معاون بنیاد مسکن:

۹ بانک عامل پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی است

معاون امورمسکن روستایی بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی گفت: ۹ بانک عامل پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلوین تومانی ساخت مسکن روستایی در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت ومعدن ایران، “مجید جودی ” افزود: این ۹ بانک از سوی بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی تعیین شده‌اند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌های مذکور، تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات ثبت کنند.

وی اظهار‌داشت: بنیاد مسکن ۳۵۰ هزار متقاضی را به بانک‌ها معرفی خواهد کرد و هم‌اکنون ۱۰۰ هزار پرونده آماده در همین زمینه وجود دارد و افرادی که درخواست داده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در استان‌ها و شهرستان‌ها به تکمیل پرونده‌های خود بپردازند.

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن یادآور کرد: آن دسته از متقاضیانی که پیش از این برای دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی درخواست داده بودند و هنوز این تسهیلات را دریافت نکرده‌اند، وام آنان نیز به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

به گفته معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی، اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button