حمل و نقل

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی:

فعالیت های راهبردی سازمان بنادر مبتنی بر تاثیرگذاری بر اقتصاد ملی است

معاون وزیر راه‌ و‌شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی تاکید کرد: از ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم، برنامه‌ریزی شده تا تمام  اقدامات توسعه‌ای کشور در حوزه دریایی و بندری، بر مبنای راهبردهای کلان و مبتنی بر جایگاه تاثیرگذار آن بر اقتصاد کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی،   “علی اکبر صفایی” در همایش معاونین برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی و بنادر اظهار داشت: کلیه رویکردهای اجرایی و توسعه‌ای سازمان بنادر در دولت مردمی، در سطح کلان و بر پایه اجرایی سازی فرایندهای اقتصاد دریامحور تعریف و تبیین شده است.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: کلیه فعالیت‌های سازمان در حوزه‌ برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع با نگاه آینده‌نگرانه و رویکرد فناورانه، باید دارای پایه و اساس سیستماتیک و قالب نرم‌افزاری باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در یک برنامه‌ریزی تحولی، کلیه فعالیت‌ها و اقدامات در حوزه‌های مالی، انسانی و پشتیبانی باید در قالب یک یا چند سامانه و نرم‌افزار هوشمند انجام شود.

صفایی با تاکید بر رعایت انضباط مالی و اهتمام بر انطباق کلیه صورت‌ حساب‌های مالی با قوانین و مقررات، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی طی دو گذشته ، به لحاظ ارائه گزارش مالی به سازمان های ذیربط ، از شفافیت لازم و انضباط مورد نظر برخوردار بوده است.

وی به کارگیری و استفاده از ظرفیت بانوان در حوزه مدیریتی را یکی از خواسته های مدیریت سازمان بنادر عنوان کرد و گفت: به کارگیری بانوان در سطوح مدیریتی، باید در فرایندی شایسته‌محور و به شکل مرحله به مرحله صورت گیرد.

صفایی همچنین بر توجه معاونان برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع بنادر به ارتقای سطح معیشت کارکنان این سازمان تاکید کرد.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button