حمل و نقل

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره):

از چهارم آذرماه اجرای طرح توسعه فاز۲ شهرفرودگاهی امام (ره) بدون وقفه ادامه دارد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با تکمیل طراحی و نقشه های برج مراقبت و ترمینال ۴۱۰ هزار متری علاوه بر عملیات اجرایی سطوح پروازی موسوم به کارهای زودهنگام، فونداسیون و سازه این قسمت‌ها نیز آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره ) سعید چلندری در بازدید سردار عباس اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از اجرای طرح توسعه فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: از چهارم آذر ماه ۱۴۰۲ که آیین آغاز عملیات اجرایی ابر پروژه فاز ۲ انجام شد، اجرای این طرح بدون وقفه در حال انجام است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام (ره) اظهارداشت: با تکمیل طراحی و نقشه های برج مراقبت و ترمینال ۴۱۰ هزار متری علاوه بر عملیات اجرایی سطوح پروازی موسوم به کارهای زودهنگام، فونداسیون و سازه این قسمت‌ها نیز آغاز شده است.

سردار اکبری ضمن ابراز خوشنودی از میزان پیشرفت پروژه افزود: این پروژه جز پروژه های بسیار مهم در کشور است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تمام توان وارد شده و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که پیوسته ۴۰ درصد از برنامه جلوتر حرکت کنیم.

بنا بر این گزارش روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خاطرنشان کرد نگاه قرارگاه به این پروژه فارغ از موضوعات انتفاعی است و همچون همیشه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران در میدان هستیم.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button