حمل و نقل

پاسخگویی تلفنی مردمی مدیران عامل سازمان بنادر، ایران ایر، شرکت ساخت و رئیس سازمان راهداری

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات مردم در حوزه بنادر و دریانوردی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی به مناسبت دهه مبارک فجر، روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت تلفنی پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات مردم در حوزه بنادر ودریانوردی کشور است.

اقشار مختلف مردم و فعالان حمل و نقل دریایی می‌توانند مستقیماً با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۹۳۲۰۰۳ و ۰۲۱۸۴۹۳۲۰۰۴ با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی تماس بگیرند و سوالات، مشکلات و درخواست های خود را مطرح کنند.

همچنین خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور به مناسبت دهه مبارک فجر روز دوشنبه ساعت ۱۲.۳۰ تا ۱۴ با شماره تلفن ۲۲۲۷۰۳۲و ۲۲۲۷۰۳۳ پاسخگویی تلفن های مردمی خواهند بود.

همچنین مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه پاسخ‌گوی هموطنان است.

اداره کل روابط عمومی هما اعلام کرد که در راستای طرح تکریم و برقراری ارتباط مستقیم  مسئولان با مردم، شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل” هما ” در ارتباط تلفنی با هموطنان گفتگو خواهد کرد.

هموطنان می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۴۶۶۲۵۱۵۱_۰۲۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ نقطه نظرات و مشکلات خود را در ارتباط با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با مدیر عامل” هما” مطرح کنند.

در این راستا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همزمان با فرارسیدن دهه فجر پاسخگوی تلفنی مشکلات یا سوالات مرتبط با حوزه مربوطه است.

در راستای طرح تکریم و برقراری ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به مناسبت  فرارسیدن ایام دهه فجر روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در ارتباط تلفنی با هموطنان گفتگو خواهد کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، فردا ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰ به شماره ۸۴۴۹۱۴۷۵ و ۸۴۴۹۱۴۷۶ پاسخگوی مردم است.

به مناسبت دهه فجر خسرو دانشجو معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری پاسخگوی سوالات تلفنی مردم در موضوعاتی است که تحت مسئولیت این معاونت قرار دارد.

علاقه مندان و پرسش کنندگان در دو زمینه معماری و شهرسازی می‌توانند روز چهارشنبه ۱۸بهمن از ساعت ۱۰تا ۱۲ با شماره تلفن ۸۸۶۴۶۳۲۴ – ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button