حمل و نقلشهرسازی و عمران

پیام تبریک وزیرراه وشهرسازی ومدیرعامل شرکت ساخت به مناسبت روزمهندس

 وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت «پنجم اسفندماه روز مهندس» مهندسان را بازیگران پرتلاش تسهیلگران خستگی‌ناپذیر عرصه‌ حکمرانی مسکن دانست و روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از وزارت راه و شهرسازی، در متن پیام تبریک «مهرداد بذرپاش» آمده است: ‏‏از ژرفای زمین تا فرای آسمان، اگر پلی ساخته شد و اگر ریلی احداث و مامنی ساخته شد، همگی مرهون ذهن‌هایی‌ است که محاسبه می‌کنند و دستهایی‌ است‌ که می‌آفرینند.

” خیرالله خادمی ” معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور نیز در پیامی تاکید کرد: به پاس‌داشت تلاش های ارزنده یکی از پرفروغ ترین ستارگان تاریخ این سرزمین، روز پنجم اسفند ماه، روز ملی مهندسی نام گذاری شده است و به نام کسانی مزین است که بزرگترین دغدغه شان زندگی بهتر برای انسان ها است و این باور را با پشتکار، دانش، خلاقیت و منطق پیوند زده اند.
این روز فرصت مغتنمی برای گرامیداشت تلاش و توانمندی های این عزیزان به ویژه تمامی مهندسان فعال در پروژه های راهسازی کشور است، آنان که در گرمای طاقت فرسای کویر تا سرمای طاقت فرسای کوهستان به فکر راهی برای بهبود کیفیت زندگی بشر هستند و انتخاب کرده اند تا راهشان ترسیمی از پیوستگی میان زیبایی هنر با منطق اعداد در ریاضیات باشد.

در واقع مهندسی علم نیست، عشق است که با خلق سازه ها در دل شکاف کوه ها بر بوم روزگار نقش می بندد.
شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افتخار دارد به عنوان یک مجموعه تخصصی و مهندسی با تکیه بر دانش و تخصص مهندسان متعهد خویش و همراهی و همدلی پیمانکاران و مهندسان راهسازی کشور علیرغم فشارهای اقتصادی و تحریم های ناعادلانه دشمنان این مرز و بوم ، هزاران کیلومتر انواع زیرساخت های حمل و نقلی در کشور را احداث نماید.
اینجانب ضمن تشکر از کلیه همکاران و دست اندرکاران سخت کوش و پرتلاش خود در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و وزارت راه و شهرسازی و عزیزان شاغل در پروژه های عمرانی و راهسازی ، فرصت را مغتنم شمرده روز ملی مهندسی را به همگان تبریک می نمایم،از خداوند منان توفیق خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای کلیه جامعه مهندسی کشورمسألت دارم.
‎روز مهندس بر بازیگران پرتلاش تسهیلگران خستگی‌ناپذیرعرصه‌ حکمرانی مسکن، راه و شهرسازی مبارک

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button