حمل و نقل

آغازفروش بلیت های قطارهای نوروزی شرکت رجاء/ تهران – مشهد از فردا

شرکت رجا اعلام کرد عرضه بلیت قطار برای مسیرهای منتهی به  مشهد به غیر از تهران – مشهد  و بالعکس از ساعت ۸ صبح امروز ۹ اسفند ماه به‌ صورت اینترنتی و از ساعت ۱۲ ظهر نیز به صورت حضوری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، فروش بلیت قطارهای مسافری این شرکت برای کلیه مسیرها غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس نیز از ساعت ۸ صبح روز گذشته  به صورت اینترنتی از طریق سایت رجا به نشانی www.raja.ir و سایر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز و از ساعت ۱۲ ظهر همان روز به صورت حضوری از طریق کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز شده است.

عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، از روز سه ‌شنبه ۸ اسفند ماه آغاز شده است.

همچنین بلیت قطار برای مسیر  تهران- مشهد و بالعکس ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ماه به صورت اینترنتی و از ساعت ۱۲ ظهر همان روز به صورت حضوری عرضه می‌شود.

شایانذکر است که طبق قوانین و مقررات راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن، دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند و مأموران کنترل بلیت با رؤیت کارت شناسایی معتبر مسافر نام فرد را با تصویر بلیت بررسی می‌کنند و از ورود افراد با بلیت غیر هم‌نام جلوگیری خواهند کرد.

همچنین مسافران گرامی، هنگام خرید بلیت از هر یک از روش‌های موجود، حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تائید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، خرید بلیت و… می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند، شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button