حمل و نقل

نخجوانی از الزام شرکت های هواپیمایی برای استقرار نمایندگان خود در ایام نوروزی در فرودگاه ها خبرداد

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوای ایران گفت: در جلسه هماهنگی بخش‌های مختلف فرودگاهی برای ایام نوروز ۱۴۰۳، الزام شرکت‌های هواپیمایی به استقرار نمایندگان موثر برای پاسخگویی به مسافران در زمان تاخیر یا ابطال پروازها، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، ” رضا نخجوانی ” با اشاره به اهمیت آماده‌ سازی فرودگاه‌ها برای پروازهای نوروزی و ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: خدمت‌ رسانی به مسافران و شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌ها به عنوان کاری مستمر و دائم‌ از سوی شرکت فرودگاه‌ها انجام می‌شود، زیرساخت‌ها‌ و خدمات فرودگاهی بر اساس معیارها و استانداردهای از قبل تعریف‌شده به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: با این حال ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی، این خدمات ارتقا می‌یابد، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌برنامه‌های هماهنگی ‌با سایر همکاران‌ در بخش‌های مختلف فرودگاهی از هفته‌ پیش آغاز شد و هفته آینده به پایان می‌رسد‌، موضوعاتی که در این جلسات هماهنگی مطرح می‌شود، بررسی و بازخورد موضوعات و عملکرد بخش فرودگاهی همچنین ‌بازخورد نگاه مسافران در سفر نوروزی سال گذشته است؛ به انتقادات و پیشنهادات مسافران توجه داریم تا مطالبه‌ای که مردم از شرکت فرودگاه‌ها دارند، محقق شود.

نخجوانی بیان کرد: به دلیل همزمانی سفرهای نوروزی با ماه مبارک رمضان، برنامه پذیرایی ساده افطاری در فرودگاه‌های کشور فراهم خواهد شد و  الزام شرکت‌های هواپیمایی به استقرار نماینده ای موثر برای پاسخگویی به مسافران نیز در دستور کار فرودگاه های کشور است.

 

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button