حمل و نقلرویدادها

اولین نمایشگاه هوایی پیام آغازبکارکرد/حمل ونقل هوایی صنعتی فناورانه است

اولین نمایشگاه هوایی پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام و مدیران صنعت‌ هوانوردی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمدمحمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوایی پیام به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهارداشت: صنعت حمل و نقل هوایی، صنعتی مردم پایه، جهادی و فناورانه است و با وجود تحمل سخت‌ترین و شدیدترین تحریم ها اما با بالاترین ایمنی و امنیت و همچنین مناسبت ترین کیفیت به ارائه خدمت به مردم می پردازد.

وی با بیان اینکه به احترام دانشمندان فعالان و جوانان این صنعت تمام قد می ایستیم، افزود: نمایشگاه هوایی پیام ماحصل این توانمندی هاست که در قالب شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.

رئیس شورای راهبردی اولین نمایشگاه هوایی پیام افزود: ویژگی های این نمایشگاه باعث شد در تقویم سالیانه قرار گرفته و مردم بتوانند توانمندی‌های صنعت هوانوردی را لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ای از تکنولوژی های هوایی، فضایی و فناور و ترکیب آن با شرکت های دانش بنیان و وزارت ارتباطات می تواند صنعت هوانوردی را به جهش تولید در سال ۱۴۰۳ تبدیل کند افزود: به عنوان سازمان هواپیمایی کشوری این مسئولیت را می پذیریم و به جوانان و دانشمندان اعتماد کرده و گواهینامه های تخصصی ارائه می کنیم.

کاپیتان محمدی بخش ادامه داد چرا که مطمئن هستیم راه برون رفت از تحریم خودباوری و نگاه به درون است و هر جا توانمندی ایجاد کردیم تحریم برداشته شد.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button