حمل و نقلشهرسازی و عمران

چلندری از درخواست سرمایه گذاری ۶۲ هزار میلیارد تومانی درشهر فرودگاهی امام خبرداد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر برای انجام سرمایه گذاری در بخش های منختلف شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، بیش از ۶۲ هزار میلیارد تومان درخواست سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری حمل ونقل ایران،” سعید چلندری ” شامگاه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران، افزود:  پس از بررسی این درخواست ها انجام سرمایه گذاری معادل ۳۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان توسط همکاران ما در شهر فرودگاهی امام خمین (ره ) نهایی شده است.

 وی اظهارداشت: در بحث سرمایه گذاری با توجه به راه اندازی منطقه آزاد،  حدود ۲۴۰ هکتار به عنوان هسته پیشران این سرمایه گذاری تعریف شد و یک منطقه ۱۰۷ هکتاری نیز انتخاب شده که هم اکنون از پیشرفت خوبی برخوردار است و تا پایان فروردین ماه سال آینده نهایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خیمنی (ره ) از کلنگ زنی حدود ۱۳ پروژه عمرانی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی خبرداد و گفت: مقرر شده این پروژه ها در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳  کلنگ زنی شود.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button