اقتصادیحمل و نقل

پایش مستمر خدمات کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی را ارتقا می بخشد

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: طرح پایش و سنجش کیفیت ارایه خدمات کارکنان در صنعت هوایی کشور از فرودگاه مشهد آغاز شده و به تمام فرودگاه های تحت پوشش تسری خواهد یافت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ کاپیتان رضا نخجوانی در آیین بهره برداری از طرح‌های توسعه ای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، افزود: پایش و سنجش کیفیت ارایه خدمات در فرودگاه‌هایی مانند فرودگاه کیش که تحت پوشش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیستند، نیز اجرا می‌شود.

 معاون وزیر راه وشهرسازی، بهره برداری از طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه بین‌المللی مشهد را از ماموریت‌های وزیر راه و شهرسازی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای حفظ و ارتقای ایمنی و سطح کیفیت ارایه خدمات به مردم و کاهش ایستایی آنان ذکر و بیان کرد: در این راستا طرح‌های مختلف در سطح فرودگاه‌های کشور تعریف شده و در حال اجرا است یا به پایان رسیده که نمونه آن طرح‌های توسعه ای فرودگاه مشهد است.

 نخجوانی توسعه ترمینال، ایجاد پلهای تلسکوپی، نصب دستگاه های آی. ال. اس برای نشستن هواپیما را از جمله طرح‌های توسعه فرودگاه مشهد برشمرد که نمونه آنها در فرودگاه های دیگر کشور نیز در حال اجرا است.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button