حمل و نقل

بلیت رایگان هواپیما با شرکت در کمپین ” راه – آسمان “

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برپایی کمپین ” راه – آسمان” در نوروز ۱۴۰۳ و اهدای جوایز در قالب بلیت رایگان رفت و برگشت با انتخاب مسافران شرکت کننده در این کمپین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، رضا کارگر، در این خصوص افزود: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، کمپین جذاب راه – آسمان در تمامی فرودگاه‌های کشور راه اندازی می شود و هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما سفر می‌کنند، با شرکت در کمپین می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که تمایل دارند، باشند.

کارگررافزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، هر روز از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به دو نفر از صاحبان بهترین تصاویر ارسالی بلیت رفت و برگشت رایگان به هر مقصدی که مسافر بخواهد، تقدیم خواهد شد.

به گفته سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی و شاد و مناسبتی برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده که در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نمایش صامت، حضور دو عروسک خاطره انگیز ایرانی به نام‌های “حاجی فیروز” و “ننه سرما” و … از جمله این برنامه های فرهنگی و هنری در این کمپین هستند.

کارگراظهارداشت: انجام سفرهای نوروزی۱۴۰۳ و مراسم شب های قدر خدمت رسانی فرودگاهیان در این ایام به مردم است و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تمام تلاش خود را به کار بسته تا هموطنان با آرامش کامل از طریق فرودگاه های کشور سفر خود انجام دهند.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button