حمل و نقل

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

روزانه بطور متوسط ۱۰۰ هزار مسافر ازطریق فرودگاه های کشورجابجا شدند

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب فرودگاهی به مسافران نوروزی گفت: طی ۴ روز گذشته روزانه به طور متوسط حدود ۱۰۰ هزار نفر از طریق فرودگاه های کشور جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران کاپیتان ” رضا نخجوانی ” افزود: آمارها نشان می دهد که از ۲۴ تا ۲۷ اسفند ماه سال جاری بیش از ۳۹۴ هزار و ۵۵۲ مسافر در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام وپذیرش شدند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهارداشت: همزمان با آغاز عملیات نوروزی از ۲۴ اسفند ماه، فرودگاه‌های کشور با تمام توان و امکانات برای خدمت رسانی به مسافران بخش حمل ونقل هوایی آماده شدند و در مدت یاد شده ۳هزار و ۳۸۸ پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌های کشور انجام شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: دراین مدت همکاران ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به ۶۰۷ نشست و برخاست پروازهای بین‌المللی سرویس های کمک ناوبری ارائه کرده اند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به میزان مجوزهای صادر شده از سوی هواپیمایی کشوری در بخش پروازهای شرکت های هواپیمایی یادآورشد: پیش‌بینی ما این است که سه الی پنج درصد اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.

نخجوانی با بیان اینکه ۵۶ فرودگاه کشور برای پذیرش هر تعداد پرواز که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دریافت کرده باشد، آماده شده است، گفت: برای انجام سفرهای نوروزی امسال ایمن تمام زیرساخت های مورد نیاز در ۵۶ فرودگاه کشور آماده شده است.

نخجوانی اظهارداشت: پیش بینی شده است امسال با افزایش سفرهای نوروزی بیش از یک میلیون و ۲۹۹ هزار نفر از طریق فرودگاه های کشور سفر کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پایان بر رعایت حق و حقوق مسافران در سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: همه شرکت های هوایی باید به رعایت حقوق مسافران توجه جدی داشته باشند و تمام تلاش ما در شرکت فرودگاه های کشور کسب رضایتمندی مسافران در ارائه خدمات مطلوب فرودگاهی است.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button