حمل و نقل

نخجوانی از اعزام وپذیرش بیش از ۶۰۲ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه های کشور خبرداد

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از ۲۴ تا ۲۹ اسفند ماه در مجموع ۶۰۲ هزار و ۵۵ مسافر از طریق فرودگاه های کشور در مسیرهای مختلف جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کاپیتان” رضا نخجوانی” افزود: طبق گزارش گروه آمار و اطلاعات هوانوردی، از آغازعملیات نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۲۹ اسفند و پیش از شروع تعطیلات، ۶۰۲ هزار و ۵۵ مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده‌اند.
معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: در این مدت پنج هزار و ۱۶۰ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های کشور انجام شده است.
نخجوانی اظهارداشت: فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور در این مدت شاهد ۲ هزار و ۴۰ نشست و برخاست بوده و ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یادآورشد: بعد از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش ۱۲۸ هزار و ۵۳۶ مسافر و ۹۵۵ نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک فرودگاه‌های کشور داشته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اظهارداشت: در مدت یاد شده بیش از نیمی از مسافران و پرواز‌ها از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد انجام شده است.

کاپیتان نخجوانی افزود: علاوه بر این متخصصان ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه امام (ره) نیز به یک هزار و هشت نشست و برخاست هواپیما سرویس کمک ناوبری ارائه داده‌اند.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button