حمل و نقلشهرسازی و عمران

معاون شرکت فرودگاه ها:

در انجام سرمایه گذاری پروژه های فرودگاهی استفاده ازظرفیتهای بخش خصوصی و مردمی ضروری است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست با سرمایه‌گذاران بومی استان فارس فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه بین المللی شیراز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی فرودگاه شیراز، علی عبدی معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به موضوع سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها و حمایت و تسهیل گری شرکت فرودگاه‌ها از سرمایه‌گذاران داخلی گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به شعار سال ۱۴۰۳، استراتژی کلان وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های فرودگاهی است.

وی اظهار داشت: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در برخی استان‌ها انجام خواهیم داد تا زمینه مشارکت آنان در اجرای پروژه‌های فرودگاهی را فراهم آوریم.

در ادامه فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار داشت: با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های خدماتی و هوانوردی در فرودگاه شیراز آمادگی داریم با حمایت‌های مدیران ستادی و مسئولان استانی گام‌های مثبتی در زمینه جذب سرمایه‌گذار برداریم.

در این نشست؛ طرح‌های ایجاد دهکده گردشگری، تفریحی و  نمایشگاهی، احداث کترینگ، احداث مرکز تعمیرات بالگرد و هواپیماهای بدنه باریک، سیمولاتور و آموزشگاه بالگرد توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه و مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button