حمل و نقل

عملیات حج تمتع یک وظیفه و تکلیف برای حمل ونقل هوایی است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمامی همکاران من در صنعت حمل ونقل هوایی در سراسر کشور از ماه‌ها قبل به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا عملیات پروازی حج تمتع با ایمنی و امنیت کامل آغاز و زائران به سرزمین وحی اعزام شوند.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بخش به اعزام ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱  فرودگاه اشاره کرد وگفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و با برنامه ریزی‌های دقیق عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ آغاز می شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن قدردانی از تلاش های شرکت فرودگاه‌ها، پلیس فرودگاه های کشور، گذرنامه، سپاه حفاظت هواپیمایی، مقامات امنیتی گمرک شهر فرودگاهی وشرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و  معراج و همچنین تمامی دست اندرکاران عملیات حج تمتع افزود: مجموعه عملیات حج را یک وظیفه و تکلیف برای انجام خدمات صادقانه و بهتر می دانیم.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button