حمل و نقل

گردهمایی مدیران روابط‌ عمومی ‌های بنادر کشور در بندرانزلی/ توسعه دریا محور، سیاست کاری

گردهمایی مدیران روابط‌ عمومی ‌های بنادر کشور به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌ عمومی، با تاکید بر” تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور” و “حرکت در مسیر روابط عمومی نوین” در بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از سازمان بنادر، در این نشست با شعار” روابط‌ عمومی فراتر از اطلاع رسانی”، محمدعلی اصل سعیدی‌پور، مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بر تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور ابلاغی مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید کرد.

مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست همچنین بهبود و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ساختار تشکیلاتی سازمان را یکی از برنامه‌های آتی حوزه ارتباطی عنوان کرد.

وی فعالیت‌های روابط‌عمومی بنادر را قابل قبول دانست و تامین تجهیزات سمعی و بصری بنادر و ستاد را یکی از راهکارهای توسعه‌ای برشمرد.

به گفته سعیدی‌پور، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهارت افزایی کارشناسان روابط‌عمومی‌ها، برگزاری تور رسانه‌ای به بنادر و برنامه ریزی و هماهنگی جهت پوشش خبری سفر و بازدید مقامات عالی رتبه کشوری از روند فعالیت‌های بنادر را از دیگر اهداف حوزه ارتباطات در سال جاری خواهد بود.

سعیدی‌پور همچنین برگزاری دوره‌ای ارتباطات، اطلاع رسانی و اصول خبر نویسی برای کارشناسان روابط عمومی ستاد و بنادر؛ پیگیری جذب نیروهای متخصص و دارای مهارت روابط عمومی و ارتباطات و هماهنگی و پیگیری جهت حضور مسؤلان روابط عمومی و ارتباطات در نمایشگاه‌های خارجی را دیگر رویکردهای آتی مدیریت ارتباطات سازمان در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

بنا بر این گزارش، مجید فدایی رییس اداره ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی نیز گزارشی ازعملکرد اطلاع رسانی و تولید اخبار ومحتوای صوتی و تصویری سازمان ارائه کرد و نکات و نقطه نظرات تخصصی خود در خصوص تولید محتوا، اطلاع رسانی، ارتباط با رسانه‌ها و تشریفات و تبلیغات سازمان ارائه کرد.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button