اقتصادیصنعت و معدن

حضور بنیاد برکت در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی ایران

سی یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی ایران آگروفود با حضور بنیاد برکت در حوزه تولید مواد غذایی و صنایع وابسته شرکت‌ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به این صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت و معدن ایران از روابط عمومی بنیاد برکت، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با صنعت مواد غذایی، معرفی تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌ها دراین حوزه، ارتقاء کیفیت و استاندارد‌های صنعتی و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و فعالان این حوزه محسوب می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه ارائه فرصت‌های تجاری، ترویج محصولات با کیفیت بالا، ارتقاء سطح فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در صنعت مواد غذایی، معرفی آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌ها به علاقمندان و فعالان این حوزه است. این نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای شبکه‌سازی، افزایش فروش، ارتقاء دانش فنی و تبادل تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند.

امسال هم بنیاد برکت همانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و ۷ محور دستاورد‌های خود در حوزه صنایع غذایی و زنجیره سبز به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است بنیاد برکت از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲)، تمرکز ویژه‌ای در زمینه زنجیره‌های سبز و آبی داشته است؛ زنجیره سبز مربوط به کشاورزی، صنایع غذایی و صنایع وابسته به این حول محوری است و زنجیره آبی مربوط به صنایع آبزی پروری و صنایع وابسته به آن است.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button