حمل و نقل

تاکید بذرپاش بر آغازعملیات اجرایی آزادراه اصفهان – شیراز به طرف بوشهر

وزیر راه و شهرسازی بر آغاز عملیات اجرایی تکمیل آزادراه اصفهان – شیراز به طرف بوشهر تاکید و نسبت به تکمیل هرچه سریعتر خط ریلی شیراز – بوشهر نیز دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری حمل ونقل ایران از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در دیدار با استانداران فارس و بوشهر آخرین وضعیت پیشرفت خط ریلی شیراز- بوشهر(عسلویه) و همچنین ادامه آزادراه اصفهان – شیراز به سمت بوشهر را مورد بررسی قرار داد.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر مسیر ریلی شیراز_ بوشهر(عسلویه)، دستورات لازم را برای سرعت گرفتن این پروژه صادر کرد.

به گفته بذرپاش، خط ریلی شیراز_ بوشهر یکی از خطوط اصلی ریلی محور شمال_ جنوب است که سیر جابه‌جایی کالا به ویژه در منطقه بزرگ نفتی عسلویه را تسهیل و تسریع می‌کند و نقش حیاتی در توسعه این دو استان به طور خاص، و نیز تکمیل زنجیره کریدوری شمال_ جنوب خواهد داشت.

در این جلسه همچنین ادامه آزادراه اصفهان_ شیراز که در سال گذشته به دستور رئیس جمهور شهید به بهره‌برداری رسید، مورد بررسی قرار گرفت و بر ادامه این آزادراه به سمت بوشهر نیز که به دستور رئیس جمهور فقید در دستور کار قرار گرفته بود، تاکید شد.

در پایان این جلسه مقرر شد هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی این قطعه آزادراهی راهبردی آغاز شود.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button