حمل و نقل

عملیات بازگشت حجاج ایرانی به فرودگاه امام تا بامداد ۲۵ تیرادامه دارد

تهران – روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ( ره) اعلام کرد: عملیات بازگشت حجاج ایرانی به کشور یکم تیرماه آغاز شده تا بامداد ۲۵ تیر ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری حمل و نقل ایران از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی( ره ) در این مدت ۲۸ هزار و ۲۵۶ از هموطنان عزیز از طریق این فرودگاه به کشور باز می‌گردند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازگشت این تعداد حجاج ایرانی به کشورمان،  ۱۳۱ پرواز از مدینه و یا جده به فرودگاه امام انجام می‌شود و عملیات بازگشت حجاج به میهن اسلامی تا  بامداد روز ۲۵ تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مجموع حجاج تهرانی به همراه حجاج ۱۱ استان کشورمان از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) از سرزمین وحی به کشورمان عزیمت می‌کنند.

طبق برنامه در این مدت بیشترین پروازهای بازگشت حجاج ایرانی روز ۲۴ تیر ماه سال جاری با ۱۱ پرواز و روز ۲۲ تیر ماه ۱۰ پرواز از جده و یا فرودگاه مدینه منوره به فرودگاه امام انجام خواهد شد.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button