حمل و نقل

توسعه صنعت هوانوردی عامل پیشرفت هرکشوری است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه توسعه یافتگی بخش هوانوردی عامل مهم پیشرفت هر کشوری است، گفت: با وجود تحریم های ظالمانه، نیروی انسانی متعهد کارآمد و توانمند به خوبی توانسته صنعت هوایی کشور را سرپا نگهدارد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، محمد محمدی بخش در آیین بهره داری ازشبیه ساز سه بعدی برج کنترل در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری افزود: ر

صنعت هوایی کشور از ابتدای انقلاب تاکنون با تحریم‌های متعدد مواجه بوده، اما رمز تاب آوری آن وجود نیروی انسانی کارآمد، متخصص و به ‌روز با استفاده از فناوریهای جدید بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت:  پرواز بیش از ۲۸ شرکت هواپیمایی معتبر بین‌المللی به ایران نشاندهنده رعایت استانداردهای لازم در صنعت هوانوردی کشور است.

وی یادآورشد: این صنعت از آبان سال ۵۸ تاکنون با تحریم دست و پنجه نرم می‌کند و تاب آوری آن همواره از سوی خارجی‌ها مورد سوال بوده و هست که جز با تلاش و کوشش و جهاد علمی همکاران صنعت هوانوردی این مهم عملی نبوده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: به فضل الهی در سال‌های اخیر میلیون‌ها ساعت پرواز را در سال‌های اخیر در بخش غیرنظامی، بدون سانحه پشت سر گذاشته‌ایم که این دستاورد بزرگی برای صنعت هوانوردی و نیروی انسانی آموزش دیده در این بخش است.
محمدی‌بخش تاکید کرد: صنعت هوانوردی پیشران پیشرفت در هر کشوری است و همه کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته که مولفه‌های قدرت را در اختیار دارند، همگی به توسعه یافتگی بخش هوایی متمرکز هستند.

معاون وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: ما باید در صنعت هوانوردی پابه پای دنیا حرکت کنیم و با ارائه آموزش های مورد نیاز تخصصی در تمام بخش های این صنعت عملکردهای خود را در تمام زمینه ها بیش از پیش ارتقا دهیم.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button