حمل و نقل

در ایام اربعین ۳۲۰۰ پرواز از شهر فرودگاهی امام (ره) انجام می‌شود

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تاکنون مجوز انجام ۱۱۸۰ پرواز برنامه‌ای و ۱۰۰ پرواز فوق‌العاده برای ایام اربعین حسینی از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، سعید چلندری در حاشیه آیین آغاز پروازهای اربعین از ترمینال سلام در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به افزایش پروازهای اربعین، پیش بینی ما این است امسال از شهر فرودگاهی امام (ره) بیش از ۳۲۰۰ پرواز در ایام اربعین انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای انجام پروازهای اربعین حسینی در ترمینال سلام وجود ندارد.

چلندری به میانگین تاخیرات پروازهای اربعین اشاره کرد و افزود: تاخیرات پروازهای اربعین تا این لحظه ۱۳ دقیقه است که مربوط به ترافیک فرودگاه نجف و تاخیرات عملیاتی است و تمام تلاش ما این است که پروازهای اربعین به موقع انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یادآور شد: امسال ۱۴ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی در عملیات اربعین ۱۴۰۳ به زائران ایرانی خدمت رسانی می‌کنند.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button