حمل و نقل

۱۱۴۹ پرواز از شهرفرودگاهی امام(ره) به عتبات عالیات انجام شد

مدیرکل ارتباطات، اطلاع‌رسانی و اموربین‌الملل شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام ۱۱۴۹ پرواز اربعین حسینی از ۲۲ مرداد تا سوم شهریورماه از این فرودگاه خبرداد.

جواد صالحی در گفت و گو با خبرنگار پیاگاه خبری حمل ونقل ایران با اشاره به اهمیت تسهیل تردد زائران از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به فرودگاههای نجف و بغداد افزود: با این تعداد پرواز در مجمو۱۶۶ هزار و ۲۰۴ زائرایرانی به عتبات عالیات مشرف شده اند.

مدیرکل ارتباطات، اطلاع‌رسانی و اموربین‌الملل شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) اظهارداشت: در این مدت ۸۰۹ هزار و ۵۲ کیلوگرم بار نیز همراه زائران ایرانی جابجا شده است.

صالحی با بیان اینکه تمام امکانات در ترمینال ۵۴ هزار متر مربعی سلام برای میزبانی از زائران اربعین حسینی به صورت شبانه روزی آماده شده است گفت: میزبانی از زائران عزیز برای عزیمت به مراسم شکوهمند اربعین حسینی در کربلا افتخار بزرگی برای ما است.

صالحی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲۵ موکب در ترمینال سلام در خدمت زائران عزیز هستند، گفت: از ۲۴ مرداد لغایت ۹ شهریور پارکینگ ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام ( ره) برای پارک بیش از ۱۷ هزار خودرو زائران به صورت کاملا رایگان ظرفیت سازی شده است.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button