شهرسازی و عمران

در مسئولیت های خود صادقانه باید به مردم خدمت کنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید صادقانه به مردم خدمت کنیم، گفت: حضور رئیس جمهوری در شوراهای عالی مرتبط با راه و شهر سازی مغتنم و نقش ایشان بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل از وزارت راه و شهرسازی، ” فرزانه صادق مالواجرد ” در آیین معارفه وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت:  حضور رئیس جمهوری در شوراهای عالی که به مسکن و حمل و نقل ارتباط دارد مغتنم است. نقش رئیس جمهوری در این شورها که به مسکن، ترانزیت و امور ستادی ارتباط دارند، بسیار تاثیرگذار است. زیرا این موارد مانند یک‌ پازل هستند و شما می توانید به ما بسیار کمک کنید.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دعای خیرتان حتما پشت سر بنده ایران و همکارانم باشد و از خداوند متعال می خواهم کمک کند تا صادقانه به مردم خدمت کنیم و دفعه بعد که برای تحویل مسئولیت به خدوم دیگر در اینجا حاضر می‌شوم، سربلند باشم و هر آنچه در توان داشته باشم توانسته باشم انجام دهم.

آیین تکریم و معارفه وزیر راه و شهرسازی شامگاه دوشنبه پنجم شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور رئیس جمهور، برخی از معاونان وی، نمایندگان مجلس، وزرای سابق راه و شهرسازی و مسئولین لشکری در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در این مراسم مسعود پزشکیان، رئیس جمهور حکم انتصاب فرزانه صادق مالواجرد و لوح سپاس مهرداد بذرپاش وزیر سابق را به آنها اعطا کرد.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button