حمل و نقل

انجام ۷۴۰ پرواز در ایام اربعین حسینی بدون هیچ تاخیر فرودگاهی

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به پایان یافتن عملیات پروازهای اربعین حسینی گفت: برای جابه‌جایی زائران در ایام اربعین امسال درمجموع ۷۴۰ پرواز در ۳۱ فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها بدون هیچ تاخیر فرودگاهی انجام شد.

به گزارش پایگاهخبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ کاپیتان رضا نخجوانی افزود: از این تعداد ۳۸۰ پرواز خروجی و ۳۶۰ پرواز ورودی فرودگاه‌های کشور از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریورماه صورت گرفت.

معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یادآورشد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده هیچگونه تاخیر فرودگاهی در این ایام نداشتیم و همه زائران حسینی به سهولت از فرودگاه‌های کشور به عتبات عالیات عزیمت کردند.

وی تاکید کرد: این اقدام مهم مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان فرودگاه‌های کشور است.

نخجوانی اظهارداشت: از آنجا که ارائه خدمات ناوبری هوایی در فضای کشور بر عهده شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است، هدایت تمام پروازهای اربعین حسینی به کشور عراق از تمام فرودگاه‌ها و نیز شهر فرودگاهی امام(ره) بر عهده متخصصان حوزه هوانوردی این شرکت بود که جا دارد از تلاش‌های همه این عزیزان قدردانی شود.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button