شهرسازی و عمران

صالحی از صدور بیش از ۴ میلیون سند توسط بنیاد مسکن خبرداد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صدور چهار میلیون و ۴۳ هزار و ۴۵۸ جلد سند روستایی و شهری در همکاری این بنیاد و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت و معدن ایران از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران، «غلامرضا صالحی» با اعلام آمادگی بنیاد مسکن برای افتتاح برخی از واحدهای مسکونی روستایی و شهری در هفته دولت، به تشریح جزئیات ارائه سند به واحدهای مسکونی روستایی و شهری تحت مسئولیت آن بنیاد پرداخت.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در مجموع بیش از چهار میلیون سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در همکاری بنیاد مسکن. و سازمان ثبت صادر شده است، گفت: تاکنون در روستاها سه میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۷ جلد سند و در شهرهای. زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ۳۸۰ هزار و ۹۵۱ جلد سند صادر شده است.

صالحی بیان کرد: برنامه امسال برای صدور سند در روستاها. و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت معادل ۱۲۸ هزار و ۵۸۵ جلد سند در روستاها و ۴۱ هزار و ۸۷۰ جلد سند در شهرهاست. که تاکنون و برای برنامه یک‌ساله بیش از ۳۵ هزار جلد سند صادر شد.

به گفته وی، صدور سند برای  اراضی و املاک روستایی داخل محدوده هادی مصوب. بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن انجام می‌شود. که پیشتر در قالب موادی از قانون برنامه توسعه است.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button