اجتماعی

وزیری به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات واطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

با حکم فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، نسرین وزیری به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، وزیر راه و شهرسازی خطاب به نسرین وزیری در حکم خود آورده است: نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، تدوین و نشر پیوست رسانه‌ای پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده و در دست اجرا در ابعاد مختلف در دستور کار قرار گیرد و ضمن تعامل با جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور اطلاع رسانی کلیه فعالیت‌ها به طور مستمر به مردم عزیز کشورمان انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به نسرین وزیری در حکم خود آورده است: نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

«نسرین وزیری» دارای دکتری علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی(در حال دفاع) بوده و سابقه ریاست مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور را دارد.

وزیری، در سوابق خود نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسات ستاد اقتصادی وزارت امور خارجه، مسئول اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و عضو هیئت رئیسه سازمان نقشه‌برداری کشور را دارد.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری
guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button