حمل و نقل

پایش کیفیت خدمات فرودگاهی با ۳۰ پارامتر استاندارد در ایام اربعین

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی  ((ASQ از پایش کیفیت خدمات فرودگاهی و میزان رضایتمندی زائران در ایام اربعین حسینی با بیش از ۳۰ پارامتر استاندارد در ۱۳ فرودگاه کشور خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کاپیتان «محمد مهدی افشاری» با بیان اینکه میزان رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی در کشور برای شرکت فرودگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: در این راستا ارزیابی هوشمند و تلاش بی وقفه جهت بهبود کیفیت خدمات فرودگاهی در دهه خدمت به زائرین اربعین حسینی در دستور کار ۴ فرودگاه مرزی اهواز، آبادان، ایلام و کرمانشاه و ۹ فرودگاه پرتردد کشور قرار گرفت.

وی اظهارداشت: در این ایام از طریق سامانه های پایش کیفیت خدمات فرودگاهی، بیش از ۳۰ پارامتر استاندارد و خدمت تاثیرگذار در میزان رضایت مسافران وزائرین، مورد ارزیابی قرار گرفت که پس از بررسی بازخوردهای آن ۷۱.۵ درصد مسافران از خدمات فرودگاهی به زائران حسینی در این فرودگاه‌ها اظهار رضایت کردند.

کاپیتان افشاری تصریح کرد: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در راستای نیل به اهداف والای معنوی در پیشگاه اباعبداله الحسین (ع) و نیز اجرای مسوولیت ها و وظایف خطیر خود و بنا به حساسیت ویژه وزیر محترم راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل محترم شرکت، با بهره گیری از بروزترین ابزارهای فناورانه و کنسولهای هوشمند و مکانیزه ثبت بازخورد در سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی را آغاز کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: با دریافت نظرات مسافران از طریق سامانه پیامکی و گردآوری پرسشنامه های فیزیکی به موازات نظارت میدانی در فرودگاه‌ها، خوشبختانه به صورت لحظه ای نسبت به کشف و شناسایی عوامل نارضایتی زائرین و در نهایت اصلاح و بهبود کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی اقدامات لازم به عمل آمد.

وی اظهارکرد: این اقدام مهم با پایش و کنترل مستمر و آنی ارائه این خدمات و امکانات از طریق پنل های مانیتورینگ هوشمند (Smart Monitoring)، نمودارهای ضربانی شاخص رضایت(Happy index Pulse charts) و به ویژه دریافت پیامک های هشدارآنی (Real Time Alerts) در این ۱۳ فرودگاه با تلاش همکاران و مدیران ما در فرودگاه‌های یادشده با موفقیت انجام شد که ماحصل آن نقشه راهی در ارائه خدمات فرودگاهی کشور خواهد بود.

کاپیتان افشاری در پایان افزود: در بازه زمانی دهه خدمت به زائرین اربعین حسینی، با تلاش بی وقفه مدیران و مسئولان در دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و نیز همکاری ویژه و شبانه روزی تیم تخصصی و کارشناسان شرکت فنی مهندسی بازرگانی فرازفنون و همچنین سعی و اهتمام مدیران عملیاتی در فرودگاه‌ها، توفیق کسب شاخص رضایت ۷۱.۵ درصدی از زائرین عزیز، حاصل از جمع آوری حدود ۲۴۰ هزار بازخورد، در ایام اربعین حسینی بود.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button