حمل و نقل

آیین گرامی‌داشت روز جهانی دریانوردی نهم مهرماه برگزار می شود

بیست و هشتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور و گرامی‌داشت روز جهانی دریانوردی روز دوشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۳ با شعار «توسعه دریایی در بستری ایمن با مشارکت عمومی» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، این مراسم با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ملی نفتکش ایران و با همراهی ارگان‌های دریایی کشور از جمله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تشکل‎‌ها و انجمن‌های تخصصی، شرکت‌های نفتی، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها، سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت‌های دریایی و کشتیرانی، شورای عالی صنایع دریایی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و … برگزار می‌شود.

در این همایش که همزمان با گرامیداشت روز جهانی دریانوردی برگزار می‌شود، از خدمات بیش از ۴۱ دریایی نمونه سال ۱۴۰۳ در سطوح مختلف از جمله اساتید دانشگاه و پژوهشگران دریایی، مدیران عامل، پیشکسوتان دریایی، کاپیتان، فرمانده، سرمهندس، افسران و کارشناسان، ایثارگران دریایی، مدیران روابط عمومی، مدیران دریایی و شرکت‌های کشتیرانی قدردانی خواهد شد.

شایان ذکر است که بیست و هشتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور و گرامیداشت روز جهانی دریانوردی که روز دوشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button