حمل و نقل

زمان عرضه بلیت قطارهای مسافری شرکت رجا برای مهرماه اعلام شد

 

شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد، فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای مهر ماه ۱۴۰۳، از روز دو‌شنبه ۲۶ شهریور آغاز می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت برای بازه زمانی یکم لغایت ۳۰ مهر ۱۴۰۳ در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰ مهر و مسیرهای برگشت تا تاریخ یکم آبان)، از ساعت ۸ صبح روز دو‌شنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، از طریق سایت رجا به نشانی www.raja.ir و سایر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز فروش بلیت قطار انجام می‌شود.

  بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فروش حضوری بلیت‌ قطارهای ایام یاد شده، ۲ ساعت بعد از فروش اینترنتی، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ شهریور از طریق کلیه دفاتر مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد.

 هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و… می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button