شهرسازی و عمران

تعداد قراردادهای شرکت آزمایشگاه فنی ۹۴ درصد افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در چند سال اخیر تعداد قراردادهای این شرکت ۹۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور در آیین معارفه سید علی هاشمی عضو جدید هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: هم اکنون قرار‌دادهای این شرکت با وزارت راه و شهرسازی ۴۸ درصد، سایر دستگاه‌های اجرایی ۲۷ درصد و حضور در پروژه‌های بخش خصوصی به  ۲۵ درصد رسیده و سالانه ۴۰ درصد وصول مطالبات شرکت افزایش یافته است.

سیدعلی هاشمی، با حکم فرزانه صادق وزیر راه وشهرسازی، به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک منصوب و جایگزین دکتر حسن زمانیان شد. وی پیش‌تر در سمت مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین در وزارت راه شهرسازی حضور داشته است.

در این مراسم مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تشکر از تلاش‌های حسن زمانیان عضو سابق هیات مدیره شرکت گفت: زمانیان شخصیتی دانشگاهی و توانمند در علوم نوین مهندسی بودند که در مدت حضور ایشان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بخش‌های فناورانه و تجهیزات نوین و منحصربفرد توسعه خوبی یافت.

 کیانپور ادامه داد : عضو جدید هیات مدیره، دارای سابقه درخشان و  فعال در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی هستند..

کیانپور با اشاره به تاریخچه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: این شرکت با سابقه‌ای حدود ۷۰ ساله امروز به جایگاهی رسیده که توان انجام بیش از ۷۵۰ نوع آزمایش فنی و تخصصی را بیش از نیاز کشور در سبد ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی و آزمایشگاهی در راستای کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور و در کمتر از دو ساعت را دارد.

وی افزود: طی چند سال اخیر قراردادهای شرکت ۹۴ درصد افزایش یافته و هم اکنون قرار‌دادهای این شرکت با وزارت راه و شهرسازی ۴۸ درصد، سایر دستگاه‌های اجرایی ۲۷ درصد و حضور در پروژه‌های بخش خصوصی به  ۲۵ درصد رسیده و سالانه ۴۰ درصد وصول مطالبات شرکت افزایش یافته است.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button