شهرسازی و عمران

ارتقاء کیفیت زیرساخت‌های فنی در شرکت آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: برای حضور موثر و تاثیرگذار در بازارهای جدید با توسعه زیرساخت‌ها، رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی، ارتقاء و تضمین کیفیت پروژه ها در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مورد توجه جدی است.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل و صنعت و معدن ایران از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ” مجید کیانپور”  مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه شورای مدیران ستادی و استانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: رعایت الزمات قانونی و استانداردهای ملی و بین‌المللی حرف نخست را در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می‌زند و با سامانه‌هایی که طراحی شده است میتوان عملکرد کارشناسان در پروژه‌ها  را به صورت برخط بررسی کرد.

 کیانپور با اشاره به رشد بهره‌وری و توسعه شرکت گفت: رعایت الزمات و تکالیف قانونی یکی از اولویت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات مطلوب آزمایشگاهی در سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: در این نشست گزارش بازدیدهای استانی اداره کل فنی و مهندسی شرکت طی شش ماه نخست سال دریافت شد که این امر نشان از تاکید ما بر حضور میدانی و راستی آزمایی عملکرد آزمایشگاه در ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی است.

کیانپور با اشاره به ضرورت نگهداری و به‌روز رسانی و استفاده از تجهیزات فنی شرکت در مراکز استان‌ها گفت: با توجه به تحریم‌ها و تغییرات فناوری به طور مستمر در دنیا،  در توسعه شرکت این امر مورد توجه واقع شده است و برخی تجهیزات مورد نیاز بومی سازی شده و یا خریداری شده است.

 مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: ارتقاء جایگاه آزمایشگاه استان ها از اولویت‌های شرکت است که با خرید یا ساخت تجهیزات نوین آزمایشگاهی شامل تجهیزات آزمایشگاهی تعیین دوام بتن، سنگ، آزمایش‌های قیرهای عملکردیPG، تجهیزات عملیات خاکD.C.P  آنالیز شیمایی خاک و سیمان، خرید ۷ دستگاه خم و باز خم میلگرد برای آزمایشگاه‌های کرمان، تهران، ایلام، خراسان جنوبی، سمنان، لرستان، مرکزی و یزد انجام شده و نیز دستگاه اکستراکشن دستی نیز در اختیار آزمایشگاه‌های استان‌های البرز و گلستان قرار گرفته است.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button