حمل و نقل

ایران ایر روزانه یک پرواز بین تهران – استانبول و بالعکس انجام می دهد

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” برای مسافران مسیرهای اروپایی، از ۲۴ مهرماه امسال، روزانه یک پرواز در مسیر تهران به استانبول و بالعکس برقرار کرد.

به گزارش  پایگاه خبری حمل ونقل ایران،” حسام قربانعلی ” سخنگوی این شرکت، از برنامه ریزی “هما” برای برقراری روزانه یک پرواز به مقصد استانبول خبر داد و گفت: با هدف تسهیل سفر و کاهش نگرانی مسافران اروپایی، در اولین فرصت یعنی از ۲۴ مهرماه سال جاری روزانه پروازهایی را در مسیر تهران به فرودگاه استانبول و بالعکس برقرار کردیم.

قربانعلی درخصوص استفاده از این پرواز گفت: مسافران برای استفاده از این پرواز با مراجعه به درگاه‌های تهیه بلیت از جمله دفاتر مسافرتی، دفاتر فروش “هما” یا دفتر فروش تلفنی “هما” به شماره ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ می‌توانند بلیت این مسیر را با پایین ترین نرخ  تهیه کنند.

سخنگوی “هما” درباره مدت زمان بازپرداخت بهای بلیت مسافران مسیرهای باطل شده گفت: با توجه به اینکه پرداخت مبلغ بلیت باید به حساب مسافر واریز شود، گردش این فرایند بین ۳ تا ۵ روز زمان لازم دارد.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button