حمل و نقل

نشست هم اندیشی شرکت‌های دانش بنیان با سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری برگزارشد

در نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان دفاتر طراحی، تولید و دانش بنیان کشور با حسین پورفرزانه سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری به منظور بررسی الزامات طراحی و تولید محصولات و قطعات هوایی PART21 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران، در این نشست حسین پورفرزانه ضمن آشنایی با نمایندگان دفاتر طراحی، تولید و دانش بنیان کشور، اظهارداشت: برای ایجاد ساختار جدید و پاسخگویی به مسائل طراحان، سازندگان و تولید کنندگان در شرایط تحریم نیازمند هم اندیشی فعالان این عرصه هستیم تا بتوانیم مسائل را ممیزی، نظارت  و با سرعت بهتری به انجام برسانیم.
وی با تاکید بر اینکه مدل همکاری با شرکت های دانش بینان نیازمند بازمعماری است، بر راه اندازی کارگروه ها و پنل های تخصصی طراحی و ساخت تاکید کرد و گفت: از این طریق بخشی از مشکلات طراحی و تولید در کشور برای رونق ساخت و ساز قطعات مورد استفاده شرکت های هواپیمایی و بهره برداران مربوطه مرتفع خواهد شد.
در ادامه این نشست نمایندگان دفاتر طراحی، تولید و دانش بنیان کشور به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
همچنین مقرر شد نشست مذکور به صورت ماهانه در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شود.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button