حمل و نقل

پنج کیلومتر از محور سنگان – تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال شرق از بهره برداری بخش دیگری از محورسنگان – تربت حیدریه با هدف کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی در یکی از پر تردد ترین محورهای استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمد دانشفر از افتتاح ۵ کیلومتر دیگر از محور سنگان-تربت حیدریه خبر داد و گفت:‌ با هدف افزایش ظرفیت های حمل و نقلی و رفع گلوگاه های ترافیکی در یکی از پر تردد ترین محورهای استان خراسان رضوی این محدوده به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: محور سنگان-تربت حیدریه ۱۵۱ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن تکمیل و زیر عبور قرار گرفته است و عملیات اجرایی در ۴۲ کیلومتر دیگر در حال انجام است.
دانشفر افزود:‌ این محور ظرفیت عبور و مرور ۲۰ هزار وسیله نقلیه در روز را دارد و با توجه به توسعه معادن و واحدهای صنعتی در این محدوده ترافیک آن در افق بیست ساله به بیش از ۴۰ هزار وسیله نقلیه در روز می رسد.
مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال‌شرق از مشارکت ۵۰ درصدی سازمان ایمیدرو در ساخت قطعات یک و ۱۰ پروژه خبر داد و اظهار داشت: طبق توافق‌های صورت گرفته با مسئولان استانی و سازمان ایمیدرو، عملیات اجرایی سایر قطعات باقیمانده به سرمایه‌گذاران مجتمع سنگان زیر نظر شرکت ساخت وتوسعه پیمان سپاری شده است.
وی اعلام کرد: با تکمیل عملیات اجرایی در کندروهای تعبیه شده در مسیر، دسترسی به کاربری‌های موجود در حاشیه این محور نیز به صورت ایمن تامین می‌شود.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button