حمل و نقل

ذاکری از تدوین نظام نامه آموزشی افزایش ایمنی در حوزه ریلی خبرداد

مدیرعامل راه آهن در آیین تقدیر از نفرات اول آزمون های ادواری حوزه سیر و حرکت و ناوگان گفت: برای دستیابی به نتایج مطلوب در ارزیابی های مستمر آموزشی، تدوین نظام نامه آموزشی و ایجاد مشوق برای نفرات برتر آزمون ها ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، آیین تقدیر از نفرات اول آزمون های ادواری حوزه سیر و حرکت و ناوگان، سه شنبه اول آبان ماه با حضور مدیرعامل راه آهن، معاونان، تعدادی از مدیران کل ستادی، مدیران مناطق از طریق ویدئو کنفرانس و خانواده های نفرات برتر این آزمون در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد که این اقدام خرسندی و شعف خانواده‌ها و همکاران را به همراه داشت.

دکتر جبارعلی ذاکری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در این مراسم گفت: راه آهن جز سازمان هایی است که موضوع بازآموزی و آموزش ضمن خدمت جز الزامات آن است و همکاران به صورت مستمر ارزیابی می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت نقش خانواده در بازدهی کاری افراد و سازمان افزود: باتوجه به شبانه‌روزی بودن بسیاری از مشاغل راه آهن از جمله سیر و حرکت، نقش همسران همکاران راه آهن در سامان دهی به امور خانواده و حمایت از این کارکنان زحمت‌کش، پر رنگ‌تر است.

دکتر ذاکری خاطرنشان کرد: آرامش همکاران منوط به وجود آرامش در خانواده های آنان است که تاثیر مستقیم در ارتقا ایمنی و افزایش بهره وری سازمان دارد.

وی بر اهمیت ایمنی در حمل و نقل ریلی تاکید کرد و گفت: هر اندازه در خصوص ایمنی تلاش کنیم باز هم کم است و به هر میزان که از سوانح ریلی درس بگیریم باز هم جای درس آموزی دارد زیرا در بسیاری از موارد، یک خطای ساده و کوچک، منجر به حوادث بزرگ می شود.

مدیرعامل راه آهن افزود: برگزاری آزمون‌های ادواری برای ارزیابی سالیانه دانش و اطلاعات کارکنان لازم است.

وی تاکید کرد: برای دستیابی به نتایج مطلوب در ارزیابی های مستمر آموزشی، تدوین نظام نامه آموزشی و ایجاد مشوق برای نفرات برتر آزمون ها ضروری است.

دکتر ذاکری ابراز امیدواری کرد برگزاری دوره های آموزشی مستمر، به ارتقا ایمنی حمل و نقل ریلی و ارتقا بهره وری منجر شود.

در ادامه این مراسم مدیرعامل راه آهن با اهدای لوح از ۱۶ نفر از همکاران عملیاتی راه آهن که نمرات برتر آزمون ادواری سال گذشته را کسب کرده بودند، تقدیر کرد. همچنین به همسران و فرزندان نفرات برتر هم هدایایی اعطا شد.

گفتنی است آزمون ادواری هر ساله در شرکت راه آهن و از مشاغل فنی، سیر و حرکت و ناوگان، برگزار می شود و نمرات آن، در ارتقا یا تنزل رتبه این مشاغل تاثیر گذار است.

در آزمون ادواری سال ۱۴۰۲ جامعه هدف ۱۰۱۴۰ نفر از همکاران حوزه سیر و حرکت و ناوگان بودند که ۱۶ نفر از همکاران بالاترین نمره را کسب کردند.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button