حمل و نقل

مجری طرح پروژه بهسازی اپرون غربی فرودگاه بین المللی مهرآباد منصوب شد

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، ابراهیم مرادی را به عنوان مجری طرح پروژه بهسازی اپرون غربی فرودگاه بین المللی مهرآباد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ کاپیتان نخجوانی در ابلاغ صادره خطاب به مرادی عضو هیات مدیره، راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد و مجری طرح بهسازی اپرون غربی بر انجام موارد ذیل تاکید کرده است:

  1. انجام اقدامات لازم در خصوص موارد اجرایی، فنی و زمانبندی پروژه مبتنی بر اسناد فنی و نیز ملاحظات بهره برداری از فرودگاه مهرآباد
  2. پیگیری و تمهید مقدمات مورد نیاز جهت اجرایی شدن پروژه و رفع مسائل پیش رو در خلال پروژه به گونه ای که بر کیفیت و زمانبندی پروژه تاثیری نگذارد.
  3. تامین مقدمات و تمهیدات لازم جهت بازگشایی محدوده اجرای پروژه پس از پایان مراحل بهسازی
  4. ارائه مستمر گزارش های پیشرفت پروژه و آخرین وضعیت موجود

گفتنی است؛ پروژه بهسازی فرودگاه مهرآباد در حال حاضر به عنوان یک ضرورت اساسی در روند عملیات اجرایی فرودگاه مطرح بوده و می تواند تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم بر فعالیت سایر فرودگاه ها و شبکه پروازی کشور داشته باشد.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button