حمل و نقل

ممنوعیت پروازهای چارتری به کیش و قشم تعلیق شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ممنوعیت برقراری پروازهای چارتری منتهی به جزایر کیش و قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ممنوعیت برقراری پروازهای چارتری منتهی به جزایر کیش و قشم خبرداد.

یازرلو گفت: با دستور مساعد رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، محدودیت اعمال شده در دو مسیر کیش و قشم تا پایان بهمن ماه سال جاری تعلیق شد.

وی افزود: برابر ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری و با توجه به ورود به فصل کم ترافیک پروازی در مسیرهای داخلی و کاهش فشار تقاضا با هدف تقویت و توسعه گردشگری در کشور، مسیرهای منتهی به جزایر کیش و قشم به مسیرهای معاف از ممنوعیت برقراری پروازهای چارتری اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری یازرلو تصریح کرد: پس از اتمام مدت زمان تعیین شده، سیاستگذاری جدید بر اساس تحلیل بازار توسط این سازمان انجام و جهت اجرا به تمامی شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button