شهرسازی و عمران

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بیش از ۴ میلیون سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر صادر شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صدور بیش از ۴ میلیون جلد سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط آن بنیاد در همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل و صنعت و معدن ایران غلامرضا صالحی افزود: صدور این اسناد در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن از زمان اجرای طرح ارائه سند تاکنون ۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۱۶۴ هزار جلد سند مالکیت به روستاییان و ساکنان شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با همکاری با سازمان ثبت ‌اسناد و املاک صادر شده‌ است.

صالحی اظهارداشت: از بیش از ۴ میلیون جلد سند ارائه شده، ۳ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۳۱۰ جلد در روستاها و ۳۶۴ هزار و ۸۵۴ سند  در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده‌ است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میزان تحقق برنامه سند دار کردن واحدهای مسکونی و زمین را در روستاها معادل ۷۰ درصد و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت معادل ۵۸ درصد عنوان کرد.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button