حمل و نقل

تاکید مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک بر حضور در بازارهای جهانی

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با بودجه یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سال آینده این شرکت، استفاده از ظرفیت‌های شرکت و افزایش سهم حضور در بازارهای داخلی و بین‌المللی دور از دسترس نیست.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور در جلسه مدیران ستادی و استانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر گفت: حضور مطلوب در بازار رقابتی در آینده به سمت هوش مصنوعی و هوشمند شدن فرآیند ارائه خدمات پیش می‌رود و هر چقدر تجربه مشتری و ایجاد تعاملات در این بستر لذت بخش‌تر باشد مشتری علاقمندی بیشتری برای دریافت خدمات جدید دارد و این رضایت مشتری منجر به افزایش ظرفیت ارائه خدمات افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

کیانپور افزود: بر این اساس بودجه یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سال آینده شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیش‌بینی شده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از ظرفیت‌های شرکت و افزایش سهم حضور در بازارهای داخلی و بین‌المللی دور از دسترس نخواهد بود.

کیانپور ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیش از ۴۰ سامانه بر بستر اینترنت دارد که ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی شرکت را عهده‌دار هستند و این سامانه‌ها باید همگام با تکنولوژی روز دنیا ، روز آمد شده و از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات مطلوب و مطابق با استاندارهای ملی و بین‌المللی به مشتریان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه سال آینده باید با ورود به بازارهای جدید از تمام ظرفیت‌های شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به پروژه ‌های عمرانی استفاده شود، تصریح کرد: هم اکنون عمده‌ قراردادهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حوزه وزارت راه و شهرسازی است و با ورود به بازارهای جدید در سال آینده با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور باید سهم حضور در بازارهای دیگر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی را نیز افزایش دهیم.

کیانپور با بیان اینکه امسال بیشتر مراکز استان‌ها طبق برنامه‌ریزی به اهداف خود نزدیک شده‌اند گفت: دو ماه پایانی سال روزهای مهمی برای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است که برنامه‌ریزی‌های شرکت طی سال محقق شود و مدیران استانی ضمن تعامل با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با ارائه خدمات مطلوب و تضمین شده نسبت به وصول مطالبات اقدام کنند.

وی ادامه داد: شرط موفقیت یک شرکت، کار تیمی و استفاده از حداکثر ظرفیت است و از تمامی ظرفیت‌های موجود در شرکت باید به نحو مطلوبی استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم انجام تکالیف قانونی شرکت توصیه می‌شود که با نهایت دقت در زمان مقرر رسیدگی شود.​​​​​

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button