حمل و نقل

۵۷ شناور مسافری و ۴۷ لندی گراف مسافران نوروزی را در بنادر جابه‌جا می کنند

سخنگوی ستاد سفرهای نوروزی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای انجام سفرهای نوروزی هموطنان در ایام نوروز ۵۷ شناور مسافری و ۴۷ فروند لندی گراف برای حمل ۱۹۳۲ خودرو آماده شده است.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران الله مراد عفیفی پور در نشست خبری ستاد نوروزی سازمان بنادر و دریانوردی در جمع خبرنگاران افزود: برای ایام نوروز ۱۴۰۳ بیش از ۹۵ فروند شناور تفریحی با ظرفیت های مختلف و ۶۷۵۱ قایق تفریحی ۵ تا ۷ نفره نیز برای خدمت رسانی به هموطنان در بنادر شمالی و جنوبی آماده شده است.
وی اظهار داشت: آماده سازی شناورهای ایمن ، ترمینال و پایانه های مسافری و مسیرهای ایمن ۳ مولفه مهم سازمان بنادر برای انجام سفرهای نوروزی است سفرهای دریایی در شمال و جنوب کشور مهیا شده است.
عفیفی پور بیان کرد: بازرسی مستمر شناورهای دریایی برای انجام سفرهای نوروزی انجام شده تا مسافران بدون کمترین خطر و با ایمنی کامل در مسیرهای مجاز دریایی سفرهای خود را به خوبی انجام دهند.
وی یاداورشد: امسال برای تسهیل سفرهای دریایی چند فروند شناور مسافری و خودرو بر به ناوگان دریایی کشور اضافه شده است و انتظار داریم همانند سال های گذشته ۸۵ درصد سفرهای دریایی کشور در بنادر جنوبی انجام شود.
عفیفی پور اظهار داشت: هرچند که سواحل طولانی در کشور داریم اما نمایندگان سازمان بنادر در تمام مبادی جزایر جنوبی حضور دارند تا همه سفرهای نوروزی هموطنان با رعایت مسائل ایمنی کامل انجام شود.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button