اقتصادی

سرپرست شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد

تهران – با حکم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بهروز آقایی به عنوان سرپرست شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل و صنعت معدن ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در جلسه ای با حضور اعضای مجمع و هیئت مدیره شرکت با تقدیر از زحمات عابدین سعادت فر، مدیرعامل پیشین شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه قشم، بهروز آقایی را به سرپرستی این شرکت منصوب کرد.

پیغامی اعلام کرد «نیاز است که برنامه های موفق پیشین این شرکت ادامه داشته و برای اجرای طرح های جدید برای استفاده از پتانسیل های اقتصاد دریاپایه، سواحل و بنادر برنامه ریزی شود.»

وی تصریح کرد: «کمبودهایی در حوزه فرودگاه بین المللی قشم وجود دارد که باید برای رفع آنها برنامه ریزی کرد.»

گفتنی است؛ آقایی دارای مدرک دکترای تخصصی فیزیک دریا فوق لیسانس هیدرودینامیک دریا و لیسانس الکترونیک و مخابرات دریایی است و در کارنامه کاری او مدیریت کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در بندر چابهار، مدیریت کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در بندر امام، معاونت واحد فنی و نگهداری بندر امام، رئیس اداره برق و تاسیسات بندر امام دیده می شود.

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

Back to top button