حمل و نقل

تخلیه وبارگیری ۱۱۴ میلیون و۵۲۲ هزارتن کالا دربنادر/رشد ۱۵ درصدی کانتینری

میزان تخلیه‌وبارگیری کالا دربنادر مالکیتی وحاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی نیمسال نخست امسال، معادل ۱۱۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۴۱ تن بود.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط سازمان بنادر و دریانوردی

میزان تخلیه کالاهای نفتی طی شش ماهه اول سال جاری در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۳ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۲۴ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۲۵ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۳۴۲ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۳۹ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۵۶۶ تن بوده است.

بارگیری کالاها

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی نیمسال اول سال جاری، معادل ۳۸ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۲۰۷ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۳۶ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۶۷ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۷۵ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۷۷۵ تن بوده است.

تخلیه‌وبارگیری کالا

جمع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۵۲ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۴۳۱ تن و جمع تخلیه‌وبارگیری کالاهای غیرنفتی ۶۲ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۰۹ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۱۴ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۴۱ تن بوده است.

عملیات کانتینری

تخلیه‌وبارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی شش ماهه امسال، معادل ۱ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۱۶۰ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۲۳۶ TEU بود، رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button