اقتصادی

مدیرعامل راه‌آهن از مرکز لجستیک و بندر خشک آپرین بازدید کرد

دکتر جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از مرکز لجستیک آپرین و بندر خشک ریلی واقع در مرکز لجستیک آپرین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری حمل ونقل ایران از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این بازدید که با هدف بررسی ظرفیت ها و امکانات مجموعه آپرین انجام شد، خانم دکتر رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شهردار، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر، مدیرعامل راه آهن را همراهی می کردند.

زمین مورد تقاضای شهرداری اسلامشهر برای احداث کمربندی اسلامشهر، پروژه احداث تونل در تقاطع خیابان شهید مطهری با خطوط راه آهن، ساختمان گمرک در محوطه بندر خشک ریلی و ساختمان گار آپرین، از سوی مدیرعامل و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت.

در این سفر مدیرعامل راه اهن جمهوری اسلامی ایران پای صحبت های همکاران ترافیک بندر خشک آپرین نشست و پس از آن با شرکت پرس سرمایه گذار نیز دیدار و گفتگو کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیاز دهیـد

ایرج منصوری

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری حمل و نقل و صنعت و معدن ایران / مدیرکل، سردبیر، دبیر، و خبرنگار اقتصادی ایرنا، رئيس دفتر اسبق خبرگزاری ایرنا در جمهوری آذربایجان (باکو) و منطقه آزاد کیش، کارشناس رسمی دادگستری

مطـالب مرتبـط

guest
0 دیـدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button